خدمات کار در ارتفاع بدون نیاز به داربست

نصب ایزوگام نما ( طرح دار و ساده ) بدون داربست

ایزوگام نما

ایزوگام نما

ایزوگام طرح دار در مدل های چمنی،آجرنما،موزاییکی ،آجرنمای رنگی و … تولید می گردد.ایزوگام طرح دار نوعی فویل جدید با فناوری مدرن و پیشرفته ای می باشد که می تواند جایش را در همه مناطق باز کند.و دارای نقش و رنگهای متنوعی است .و با کیفیت ۳۵ الی ۳۰ میکرون تولید مینصب ایزوگام نما طرح دار گردد. این نوع ایزوگام گران تر از ایزوگام فویلی است .چرا که زیبایی ایزوگام طرح دار بیشتر می باشد و به همین دلیل خرید این نوع از ایزوگام مقرون به صرفه می باشد.ایزوگام طرح دار بیشتر در صنعت ساختمان استفاده می شود.بیشتر در نمای ساختمان استفاده می گردد.جایگزین بسیار خوبی برای نمای سنگی است و از لحاظ قیمت و اجرا از ایزوگام گرانتر و سخت است.

کاربرد ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان سازی و زیباسازی نمای شهری کاربرد دارد.ایزوگام طرح دار با دولایه روکش و ضخامت ۴ میلیمتر محصول جدیدی را به بازار عرضه می شود.ایزوگام طرح دار برای دیوارها،کف استخر و زمین ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می گردد که مقرون به صرفه است.

 انواع ایزوگام طرح دار

طرح آجرنما ، طرح سنگ ، طرح چوب، طرح سرامیک، طرح گرانیت ،طرح ورساچه، طرح چمنی،طرح کامپوزیت، یا طرح های رنگی تولید می گردد. ایزوگام های طرح دار دارای استاندارد جهانی است.ایزوگام طرح دار در دولایه تولید می گردد با فرمول جدیدی که دارد کیفیت بالاتری نسبت به نصب ایزوگام نما ایزوگام فویل دار است. و در نهایت به راحتی توانسته برا اعتماد مصرف کننده تاثیر گذار باشد.

قیمت ایزوگام طرح دار

قیمت های ایزوگام طرح دار با توجه به نوع رنگ و مدل متفاوت می باشد.ایزوگام آلومینیومی عادی با واحد قیمت به صورت متری به فروش می رسد. ایزوگام طرح دار بر اساس نوع طرح و کاربرد آن دسته بندی می شود. و برای فروش به صورت عمده در اختیاز نمایندگی ها قرار می گیرد. خرید انواع ایزوگام طرح دار به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ارزان تر تمام می گردد.

ایزوگام طرح دار پلیمری

از جدیدترین نسل های ایزوگام می توان به ایزوگام طرح دار پلیمری اشاره کرد .که علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا به عنوان عایق ضد رطوبت ،جلوه و جذابیت خاصی را به بام و دیوارها می دهد.

ایزوگام طرح دار پلیمری همان ایزوگام فویل دار می باشد .البته فویل آن با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری روز  دنیا در طرح های چمنی،آجرنما، سرامیک جلوه خاصی به بام ساختمان می دهد.

تقسیم بندی ایزوگام بر شکل ظاهری و برش روی آننصب ایزوگام طرح آجر

ایزوگام عادی  (با عرض یک متر و رول های ده متری)

این ایزوگام برای مردم شناخته شده است و با لایه های مختلف و روکش های متنوع ساخته میشود .

ایزوگام برش خورده (ایزوشینگل)

این نوع ایزوگام به منظورعایق کردن سقف های شیروانی با برش های خاص و زیبا به کار می رود